11 Nisan 2014 Cuma

9. Hafta : Haftanın Meyvesi, Yeşil Elma

Bulantılar, yataktan kalkmak istememe, yorgunluk hali, uyku halini saymıyorum bile, koşuşturmacalarla dolu bir hafta daha geride kaldı. Vakit buldukça yürüyüş yaptım bu hafta.
Bir yeşil elma muhabbeti var ki sorma, 2 akşam Aliş' ten istedim, ya duymadı, ya da bu saatte ne elması deyip duymazlıktan geldi anlamadım, sonunda kavuştum elmalarıma. Evde var, kırmızı elma onlar, olmazdı yani. Sonunda buldum da erdim muradıma. :))
Haftalar ilerledikçe henüz kilo almadım ama belim, o eski belim değil. Hala 38 beden giyebiliyorum ama farkedilir oranda kalın artık.
Haftaya doktor kontrolümüz var, biz yine 3 kişi, abi Kuzey, babası ve ben, doktor amcasını ziyaret edip, kardeş resmi alıp geleceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...