4 Nisan 2014 Cuma

8.hafta: Mideme taş oturmuş!

İkinci hamilelik olunca ister istemez ilkiyle karşılaştırıyor insan. Kuzeyde çok nadir bulantım olmuştu ama son bir haftadır midem feci. Ne yesem geri geliyor, hoş son günlerde doğru dürüst bir şey yiyemez oldum. Dün itibariyle şurup kullanmaya başladım. Biraz olsun rahatlattı beni.
Midemin bulandığı bir akşam Kuzey'le de ilgilenmeye çalışıyorum, "Anne, ben seni hiç üzmüyorum, kardeşim çok üzüyor, hasta ediyor, babam da sana ilaç almıyor" deyip, babasını aradı, "Annemi kardeşim hasta etti, ona ilaç almalısın". :))
Kardeş sevgisi ve bir an önce gelmesi isteği var gibi görünüyor şimdi ama yapılacak bir şeye engelse, misal bulantı dolayısıyla sinemaya gidemeyeceğimizi söylediğimde "kardeşimi de aldığınız yere geri verin" diye sitem etmekten de geri kalmıyor.
Çok tatil olan hafta sonu geldi nihayet. Dün akşam ki saatler süren uykudan sonra bile hala uykum var. :) Güneşli bir hafta sonu olsun, parklara gidelim, gezelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...