29 Ocak 2014 Çarşamba

Muhteşem İkili Omo & Yumoş

Muhteşem ikili Omo&Yumoş 'un biz bloggerlar için hazırlağı paketi aldım.
Küçük bir paket beklerken kocaman bavulla geldi evime Omo&Yumoş ailesi.
Açtığımda ise Oğlumun ve Eşimin resmiyle adıma özel oluşu da ekstra bir jestti. Teşekkürler.. 

Evde kreşe giden bir küçük adam ve av sevdalısı bir eş olunca kirli sepetini boş görmek hayalden öteye gitmiyor. Tam da bu sırada derler ya hızır gibi yetişti diye, aynen öyle oldu. Omo' nun toz deterjanını kullanıyordum ama sıvı deterjan deneme fırsatım olmamıştı daha önce. Konsantre ürün olması sebebiyle az bir miktarla bile bütün o kirler yok oldu. Yumoş'un kokusu ise bütün evi sardı. 



Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulaması, hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirildi! Doğum öncesi ve sonrası annelerin en yakın yardımcısı olan bu uygulamayı  https://itunes.apple.com/tr/app/bebegim-ve-ben/id739317276  adresinden indirebilirsiniz
Yumoş  sayfası   : www.yumos.com
Facebook         : www.facebook.com/YumosTurkiye 
Twitter          : twitter.com/YumosTR
“Muhteşem İkili”
Facebook Uygulaması  : apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/
OmoKadınlarKulübü      : www.omokadinlarkulubu.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...