30 Temmuz 2013 Salı

Keçeden İsme Özel Taçlar- Pembe Puantiyeli


Merhabalar herkese,
İnsanın hemen hemen her günü telaş içinde, hep bir yerlere yetişme, bir şeyleri yetiştirme telaşındayız.. Ben de öyle, biraz daha heyecanlı telaşlarım sadece.. Yaklaşan evlilik yıl dönümü (dile kolay 9 yıl geride kalıyor), 3 gün sonrasında ise benim minik adamım, Kuzeyim, 3. yaşını kutlayacak. Hem biliyor musunuz parmaklarıyla 3 yapabiliyor. Sadece ısrarla 5 yaşında olduğunu iddia ediyor. :)))

Keçeden yazılı badilerimin yanı sıra keçe taçlar yapamaya devam ediyorum. Aynı renklerde birden fazla yapmak daha iyi geldi bana. Göze daha bir hoş göründü, yaparken daha fazla keyif aldım.

Tül olarak puantiyeli tüller kullandım. Uğur böcekleri olmazsa olmazlardan oldu bu taçlarda. Nasıl da havası değişiveriyor..
Keçeden isme özel tüllü taç modeli - Merve
Keçeden isme özel tüllü taç modeli -  Melis
Keçeden isme özel tüllü taç modeli -  Sedef
Keçeden isme özel tüllü taç modeli -  Elifnur
Keçeden isme özel tüllü taç modeli -  Sedef
Sizler de bilgi almak ve sipariş vermek isterseniz bana alisnur@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Facebook sayfamı ziyaret etmeyi unutmayın. Anlık paylaşımlarımı ve keçeden albümlerimi görebilirsiniz orada.

1 yorum:

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...