3 Mayıs 2013 Cuma

İsme Özel Keçe Taç - Kardelen

İsme Özel Keçe Tacı, bu sefer Kardelen için yaptım. Çok da yakıştı sahibine.. Beğenilmesi beni de çok mutlu etti. Güzel günlerde keyifle kullansın inşallah.

Facebook sayfam için tık tık..
Keçe ve örgülerimi yaparken de anlık paylaşıyorum.Ordan da takip edebilirsiniz beni.

Bugün yine sevdiğim bir gün olan Cuma. Yalnız nasıl da hızla geçiyor zaman, yetişemiyorum hızına, akışına..

Sevgili Blogcu Anne Elif'in Annelik Her zaman Tozpembe değil kitabını okuyorum, uzun uzun anlatırım ama bence vakit kaybetmeden alıp okuyun derim. 

Haftasonumuz güzel geçsin inşallah..

1 yorum:

  1. Hep derim kiz anneleri cok sansli diye bizim sipa erkeklerde hic alternatif aksesuar yok sadece sapka kemer o kadar...ellerinize saglik yine super...

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...