8 Mayıs 2013 Çarşamba

İsme Özel Badi - Busenur

Hepinize merhabalar,
Gönlüm bir şen-şakrak, bazen de hava gibi bi anda sisli, kara bulutların göründüğü bir hal alıyor. Mayıs ayı geldi, ben hala soba yakıyorum. Ağustos gelse de taşınsak yeni evimize. Küçük ama güneş gören bir ev, rutubetin olmadığı bir ev olacak inşallah..
Badi siparişlerim gelmeye devam ediyor. Hele son yaptığım var ki, hemen oğlum için de yaptım bir tane. :))
Busenur'un badisi bitmişti ama paylaşmaya fırsat bulamadım. 
Facebook sayfamı daha aktif kullanıyorum son günlerde. Diğer badileri ve örgü-keçe albümlerini facebooktaki Kuzeyin annesinden sayfamda görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...