22 Nisan 2013 Pazartesi

Keçeden İsme Özel Taç -Busenur

Cuma tadında bir Pazartesi gününden herkese merhaba. Yarının tatil oluşu hemen hemen hepimizin yüzünde gülücük oluşturuyordur değil mi? : ))
Yarın hava güzel olursa Kuzeyi bayrama götürmek istiyorum. Geçen seneki 23 Nisan'da Bursa'daydık. En az çocuklar kadar mutlu ve heyecanlıydım ben de. Kuzey gün boyunca bayrağı bırakmamıştı elinden. 

Keçeden İsme Özel Taç -Busenur

Keçe işlerine aynı keyifle devam ediyorum. Bu sefer Busenur için taç yaptım. Hatta arkadaşı için de sipariş aldım. : ))
Kitap çekilişimin sonucunu öğleden sonra açıklayacağım. Bakalım günün şanslı okuru kim olacak? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...