29 Nisan 2013 Pazartesi

Keçeden İsme Özel Bebek Badisi - Toprak

Haftaya uykulu başladım. Bütün sorumlusu Aliş. : )) 3 gündür Kuzey'i uyutup, "Oğlumsuz ben bir yere gidemem" modunda olduğum için yıllardır sinemeya gidemeyip izleyemediğim ne kadar film varsa sıralıyorum. Sonra olan çeneme oluyor, esneyip duruyorum. : )) İkinci kahve elimde, belki uykumu açar.
Süper, süper ötesi bir hafta sonu geçirdim. Maşallah, 41,5 kere. : ))
Cumartesi kankam, can dostum bizdeydi. Bahçenin keyfini çıkarta çıkarta sohbet ettik, ilerleyen saatlerde bir arkadaşım daha katıldı, doyumsuz bir muhabbet ortamı oluştu. 

Toprak bebek, henüz doğmadı, doğmasına sayılı günler kaldı. Yaz bebeği olacağı için badinin ölçüsünü ona göre aldım. Sağlıkla doğar inşallah Toprak, ailesine huzur ve mutluluk getirir..
Güzel bir hafta olsun hepimiz için..

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ay masallah bak ne guzel ohh ıstedıkleırnı ızle keyfıne bak..badı ıse oyle guzel kı bayılmalık yıne taclar gıbı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )) Uykusuz her geceee şarkısına başlarım yakında. Bağımlılık da yapıyormuş : ))

      Sil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...