16 Nisan 2013 Salı

Keçe Lohusa Taci - Uras'in Annesi

Uras'in kapi süsünü bitirdiğimde, son günlerde kullanımı oldukça yaygınlaşan keçe lohusa taci da yaptim. İlk fırsatta kendime de yapmak istiyorum. : )) Benimkinin adı lohusa tacı olmaz elbette, güzel bir kaç model var aklımda, ilerleyen günlerde netlik kazanır.

Keçe Lohusa Taci - Uras'in Annesi

Bu hafta hava hep yağmurlu mu olur bilmiyorum ama artık güneş istiyorum. Bahçenin otlarını temizledik, masa-sandalyeleri çıkarttım, yaza hazır ettim mekanı ama çocukla dışarıda oturulmayacak kadar soğuk hala.
Üstteki resimleri hafta sonu bahçede çekmiştim, güneşi görünce eve giresi gelmiyor insanın. Kuzeyin oyuncaklarını, bisitletini çıkartıyorum, akşamları tv de geliyor bahçeye.
Evlendiğimiz senelerde kapının önünde oturmaktan hoşlanmazdım, ben evde tv karşısında el işi yapar, Aliş bahçede tv karşısında çayını içerdi. Seneler geçti, alıştım bahçede oturmaya, hatta bu günlerde olduğu gibi sabırsızlık içinde bekler oldum.

3 yorum:

  1. lohusa tacın çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorum gozdem14102010@ hotmail.cım

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...