13 Nisan 2013 Cumartesi

İsme Özel Denizci Temalı Keçe Kapı Süsü - Uras

Önümüzdeki hafta içi doğması heyecanla beklenen Uras bebek için kapı süsü yaptım. Dün gece geç saatte bitti, bugün kargoya yetişti. Gülay hanımla daha önceden konuşmuştuk ama isme karar veremedikleri için son günlere kaldı.

Uras'ın odası denizci temalıymış. Odasına uygun bu modeli beğendiğini söyledi.

Dilerim Uras, ailesine sağlık mutluluk huzur dolu günleri de beraberinde getirir.

İsme Özel Denizci Temalı Keçe Kapı Süsü - Uras

Facebook sayfamı beğendiniz mi? Yaptıklarımı albüm halinde orada da görebilirsiniz.

Güzel bir hafta sonu tatili diliyorum herkese. Benim yarın nöbetim var, bu hafta bir günlük tatille idare edeceğiz artık. : ))
Tek bir gün tatil yapanlar bana kızmayın olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...