29 Mart 2013 Cuma

Bugün Cuma

Evet, bugün nihayet Cuma. Ne yalan söyleyeyim pek bir severim Cuma günlerini. Ertesi günün tatil oluşundan, oğlumu sabahın kör vaktinde uyandırmayacak oluşumdan, arkadaşımla buluşup kahve içip, kah ağlayıp kah gülecek oluşumdan.. Sohbetin dibine vurup, bütün yapılan diyet listelerini bozacak kadar yiyecek oluşumuzdan..
Allah hepimize hayırlı arkadaşlar nasip etsin inşallah.
Güzel bir pazar gününü de atlamamak lazım. Kuzey bile o güne dair planlar yapıyor. Bisitletini ve yeni aldığımız arabasını da bagaja da koyup amcasının köydeki evine gidecekmiş. Tavuklar, kazlar, bıldırcınlar, kazma-kürek. Daha ne istesin benim oğluşum..
Hava durumu eğer değişmezse hafta sonu hava çok güzel olacakmış, değişip de planlarımızı bozmaz inşallah. Kış boyu evlerde tıkılıp kaldık, açık alan istiyoruz artık.

Oğlumun battaniyesini birleştirmeye başladım. Modeli merak edenler için hemen eklemek istedim. Keyifli bir model, sıkılmadan bitmeye yakın oluşu bundan olsa gerek. Bir de sevdiğime yapıyorum, var mı ötesi. : ))

25 motifim var, 1 metreden büyük olur ama dış çevresine de bir kaç sıra da yaparım diye düşünüyorum. Nako saten beyaz renkle birleştiriyorum, yine ipim bitti. En çok kullandığım ip bu herhalde, sürekli yenisini alıyorum.
Ben hafta sonuna hazırım, moralim yüksek, keyfim yerinde. Nasıl yerinde olmasın, aylardır almak istediğim trenç-kotumu da aldım. : )) Rengi cıvıl cıvıl, gördükçe bile insanın içi açılıyor. : )) Neşeme neşe saçan bir renk, nar çiçeği.
Hepimizin hafta sonu neşe dolu, bol keyifli geçsin inşallah.
Unutmadan Nisan ayında çekilişle iki kitap hediye edeceğim, Küçük Mucizeler Dükkanı ve Bir Yumak Mutluluk. İkisi de çok severek okuduğum kitaplar. Tozlu raflarda beklemesindense okumak isteyen insanların elinde olsun istiyorum.
Sevgiyle kalın.

1 yorum:

  1. Valla içimi ısıtan bir post olmuş :)Arkadaşlar , sohbet , sevdiklerin , hobilerin hepsi bir arada . İyi haftasonları :)

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...