14 Şubat 2013 Perşembe

Peace Street Hat

Sevgililer gününde küçük sevgilimle kavga ederek başladık güne. Ananesi köyde bakıyor, gitmek istemiyormuş oraya. Büyümüş, güçlüymüş, evde tek başına durabilirmiş! Ben istemiyor muyum sanki, oturayım evimde, ona kendim bakayım, çalışmadan nasıl olacak o zaman? Onu da söyler misin güçlü erkeğim. Yeterince kafayı taktığım yetmiyormuş gibi, gün geçtikçe bunu yüzüme karşı söylemesi beni daha çok yaralıyor.. 


Model: Ravelry'den.

İp:Nako Saten
Yarısı yetiyor ipin.
Şiş: 5 numara.



1 yorum:

  1. merhaba canım çok şık bir bere olmuş ellerine emeğine sağlık.bugün bende rapor almak zorunda kaldım biraz rahatsızdım zaten kızın mızmızlıkları cabası oldu.aile hekimi de gereksiz bir takıntı yaşadığınız dedi.ev hanımları da her an çocuklarıyla ilgilenemiyorlar dedi.biraz rahatladım...sevgiler.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...