5 Şubat 2013 Salı

Haftasonundan Kalan Güzellikler

Oğlumla yeterince zaman geçiremiyor olmaktan dolayı ne kadar üzgün olduğumu artık biliyorsunuz. Güzel bir gün geçirmeyi diledim günlerdir.
Allah'ım sesimi duydu sanırım, çok güzel iki gün geçirdik oğlumla ve çok sevdiğim iki arkadaşımla birlikte.
Cumartesi can dostuma gittik, Kuzey orda çok mutlu, huzurlu. Annesinin sevdiğini oğlum da seviyor. Akşam uyku saati gelene kadar kaldık orda. Kahvaltıya diye gitmiştik, siz düşünün. : ))
Gelecek pazar günü doğum günüm. Erken kutlama yaptık orda. Pastayı alıp gelirim demiştim, şaka yaptığımı zannedip arkadaşım ayrı pasta yaptırmış bana. Tadı, görüntüsü süperdi. Asıl süper olan düşünmesiydi tabii. Çok şık bir künye almış bana. Taktığı günden beri çıkartmıyorum.

Pazar günü ise aldık çocukları önce kahvaltıya gittik, ardından evimizin alt tarafındaki parka geçtik. Havayı güzel gören geldi, gelen tanıdık çıktı, çocukların uyku saati gelene kadar kaldık orda. Kuzey mutlu, ben mutlu. Eve geldik, birlikte yemek yaptık. Mutfakta benimle zaman geçirmeye bayılıyor. Salata için marulları yıkamıştım, içi rahat etmedi sanırım Kuzey de ikinci kez yıkadı. :))
Gün geçtikçe babasına olan düşkünlüğü azalıyor sanki. Benimle zaman geçirirken de mutlu olduğunu, keyif aldığını görebiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...