25 Ocak 2013 Cuma

Oğlumla Ne Oynasam?

Hafta sonunda oğlumla daha fazla zaman geçirebilmek adına birlikte yapabileceğimiz oyun / aktivite ararken iki güzel site ile karşılaştım bugün. Basit evde olan malzemelerle ne kadar güzel oyun/oyuncaklar çıkartmışlar ortaya.
Anne Bunu Yaptı blogunda gördüğüm çek çek araba bu hafta sonunun projelerinden. Bakalım bizimki nasıl olacak.

Etka'nın blogu ise apayrı, sabahtan beri hangisini yapsam diye karar veremedim. Ne kadar çok proje var öyle. Resimdeki kitabın çıktısını aldım bile. Kuzey bunları biliyor ama yine de değişik gelecektir.

Mutlaka bakın diyebileceğim iki siteden sizin de haberiniz olsun istedim.
Bugün karneler alındı. Bütün çocuklara güzel bir tatil, sizlere de mutlu bir hafta sonu diliyorum. 
Yarın nöbetim var, hastanedeyim.
Kuzeyle babası bir günü nasıl geçirecekler bakalım.

2 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BİR YÖNLENDİRME TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. :)) teşekkür ederiz, beğenmiştir umarım küçük bey:) bende sitenize ve ördüklerinize bayıldım , hiç anlamam örgüden aslında ama bu günlerde klozet takımı merakım var bakalım cesaret edip te başlarsam sorularım olabilir size müsaademize :) sevgiler

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...