23 Ekim 2012 Salı

Sipariş Tulum - Alize Dergisinden

İp: Alize Burcum Batik
Şiş: 5 numara

Sipariş üzerine, 6-9 aylık bebek ölçülerine göre tulum ördüm.
Model haroşa örgü olunca çabuk bitmedi. Zor ilerleyen bir model haroşa, ama örgülerde de çok güzel duruyor. Sahibi henüz görmedi, ondan önce sizlerle paylaşıyorum. : ))

Bugün benim son iş günüm, yarın ve haftaya Salı gününe kadar tatil.
Oğlumla dolu dolu günler geçiririz inşallah.
Cumartesi gecesi saatlerinizi geri almayı unutmayın.
Hayırlı Bayramlar diliyorum. Kazasız, huzurlu ve mutlu.

5 yorum:

  1. Çook güzel olmuuş elinize sağlık, tatiller harika değil mi, dolu dolu geçirmeniz dileği ile!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tatiller kesinlikle çok güzel. : ))

      Sil
  2. çok şirin olmuş, çok sevdim

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...