8 Ekim 2012 Pazartesi

Örgü Bebek Hırkası

Yakadan başlayarak yaptığım bir bebek hırkası modeli daha. Bu sefer desenleri takip ederken saymadım kaç ilmek nerde, isteyen olursa yine de yardımcı olmaya çalışırım.

Kuzeye niyet ördüm ama giyemedi hiç.

1-2 yaş bebek için uygundur.
Ya isteyen olursa satışta yerini alacak, ya da birine hediye gidecek. Bakalım zaman gösterecek.

Ben hafta sonundan yine hiçbirşey anlamadan işe başladım. Temizlik, ütü, yemek, şu-bu derken geçiverdi günler. Bunların yanı sıra oğlumun yanında olmak elbette çok keyifliydi.

Güzel bir hafta diliyorum.

2 yorum:

  1. Cok guzel olmus .babaanesi ogluma yapacak kac ilmek die soruyor :-D yardimci olirsanz sewinirim

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...