22 Haziran 2012 Cuma

Diyet ve Spora Dair

Eskilerden fotoğraf, Kuzey makinamı kırınca eski fotolara kaldık.
Kendimi daha iyi hissetmek adına, bir önceki yazımda bahsettiğim -8 kilo için geçen hafta resimdeki sahada yürüyüşlere başladım. Yürüyüşlerimin süresi Kuzey ve babasına bağladı. Onlar top oynarken yürüme imkanım oluyor sadece. Çarşamba iş çıkışı paşanın keyfi yerindeydi, sahanın etrafında 10 tur attım, biraz yürüyerek biraz da koşarak tamamladım 10 turu. : )) Geçen haftalarda, ya Kuzey ya da babası gitmek isterlerdi, Kuzey benimle yürümek için mızmızlanırdı, 3 ya da 4 turla sonlanırdı yürüyüşüm.
Belirli bir diyete uymuyorum, ama çok sevdiğim çikolata-abur cubur tarzı yiyecekleri tüketmeyi şimdilik bıraktım.
Yemeklerde daha az yiyorum, normalde çok yavaş yemek yiyen biriyim, ilk önce otururum, en son kalkarım masadan. : ))
En büyük problem ise su içmiyorum. Günde yarım litre içebilirsem ne ala. O miktarı arttırmalıyım ilk fırsatta.
Kahve çok içiyorum. 7-8 fincandı günlük ortalama. O sayı da 1-2 lerde şimdi.
Ne kadar sürede istediğim kiloya ulaşırım bilmiyorum, 36 beden kıyafetlerimi raftan almak lazım artık, gelişmeleri yazarım.

2 yorum:

  1. Bravo size, 8 kiloyu vermek şahane bir şey. Başarılarınn devamını dilerim, Kuzey'i benim için öpün.

    YanıtlaSil
  2. ay 8 kilo ne ki bir çırpıda gider, hiç merak etme..

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...