10 Mayıs 2012 Perşembe

Sabun Kesesi

Kutsev abla, anneler günü dolayısıyla bana hediyeler göndermişti. İçinde sabun kesesi de vardı. Çok beğendim, aynı modelden ben de ördüm Burçak'cığıma. Krem ve sarı renkte nako bonbon lif ipleri kullandım.

Fotoğrafını çekmek isterken oğlumun minik parmakları da dahil oldu kareye. : ))
Modeli ister sabunluk, isterseniz lavanta kesesi olarak da kullanabilirsiniz.
Hem çabuk biten bir model. Salı akşamı Kuzey uyuduktan sonra ördüm.

Kuzeyin dün kontrolü vardı, 5 gündür Bricanly ve ateş durumunda İbufen kullanıyordu. Tam iyileşmemiş malesef. iki gün daha ilaçlara devam edeceğiz. Bu sefer buhar vermedi doktoru. Ventolin alalı daha 10 gün bile olmamışken tekrarladı bronşiti.

2 yorum:

  1. geçmiş olsun canım acil şifalar:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım. Az daha kalmış, iki gün sonra tamamen gider inşallah doktorunun dediği gibi.

      Sil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...