9 Mayıs 2012 Çarşamba

20 Aylık Kuzey Ne Yer?

Kuzey 9-10 aylık civarı olması lazım bu resimde. 
Resimdeki tombulluk eskide kaldı, çöp adam, iskelet adam sıfatlarının eşlik ettiği oğlum malesef çiğnemiyor. 21 aylık olmasına sayılı günlerin kalmasına rağmen çiğnemek istemiyor paşa. Tabii anne gönlü razı olmuyor, aç kalmasın da yeter ki birşeyler yesin dediği için çocuk hala çorba, ezilmiş-püre haline getirilmiş yiyeceklerle aç karnını doyuyor.
Tarhana çorbası, mercimek çorbası ve diğer çorbalar, patatesli yemekler, köfte, şu bu derken baktım çocuk hep aynı yiyecekleri yiyor, araştırma zamanı geldi diyerek google amcadan yardım aldım. O kadar güzel yemek blogları var ki, çocuğum bu gün ne yesin diye arayan annelere hem o blogları tanıtacağım, hem de oğluma yeni menuler oluşturacağım bu sayede.
İlk olarak Çorbalardan seçtim, Bezelye Çorbası.
2 kase yedi Kuzey, tabii farklı zamanlarda. Sevdi bu çorbayı. İçine ekmek doğradım.
Tarifi burdan aldım. Bezelye dondurucuda vardı, onu kullandım ben.


Yeni tariflerle bu seri devam edecek. : ))

3 yorum:

  1. BENDE SİZDEN FAYDANALAYIM O ZAMAN.. KUZEY'E AFİYETLER OLSUN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz teyzesi. Sırada erişteli yeşil mercimek çorbası var.

      Sil
  2. canım ya dert etme sen.. bazı çocuklarda olabiliyormuş.. bizim deli kızda öyle.. çikolata ver eline ohh tadına vara vara yiyor.. ama iş yemek olunca çiğnemiyor hanımefendi.. tarif içinde teşekkür ederiz.. yenileri için takipteyim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...