12 Nisan 2012 Perşembe

Tarkan'dan Kuzey'e


Blogger Anneler'in düzenlemiş olduğu hediye çekilişinde bize gülüşüne bayıldığım Tarkan ve anneciği Sibel çıktı. Tarkan ve annesi bizden hızlı davranıp hediyelerimizi gönderdiler. O kadar renkli, o kadar özenli bir paketti ki, açmak için Kuzey'i zor bekledim. Eve gittiğimde uyuyor oluyor, uyanmasını bekledim. Birlikte açtık. Tarkan'ın kendi elleriyle yaptığı çok güzel ciciler vardı. Sibel bana ve oğluma baharın, yazın gelmesini beklediğimiz şu günlerdeki soğuklara inat, beyaz t-shirtler almış. Havalar ısınsın giyeriz inşallah.
Resimleri telefonla çektim önce, beğenmedim, bu sabah tekrar çektim. Kahveyi çok içtiğimi bildiği için bana fincan da almış Sibel. Foto çekiminde kendisi yer alamadığı, akşam içtiğim kahve dolayıyla bulaşık makinasındaydı  çünkü. : ))
Sibel, sana ve tatlı gülüşlü (maşallah) oğluşuna çok çok teşekkür ediyorum. Gönderdiklerinin her biri Kuzey'i sanki yakından tanırmış gibi seçilen hediyeler. Buna ayrıca çok mutlu oldum.
Dilerim sen de bizim hediyelerimizi beğenirsin.

1 yorum:

  1. Canım benim hediyeleri beğenmenize çok memnun oldum dediğim gibi acemi elinden anca bu kadarları çıkabildi bizde sizdeki gibi maharet ne arar hepsini güzel günlerde kullanın inşallah öpüldünüz.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...