4 Nisan 2012 Çarşamba

Tarihe Not Olsun: 1,5 Yaş Aşısı

Geçen hafta olması gereken 1,5 yaş aşılarını Bronşit olduğu için 1 hafta ertelemek zorunda kalmıştık. Benim için özellikle, korkulan gün geldi. : )) Kuzeyden daha çok korkuyorum sanırım iğne görünce.
Rutin kontrolü yapıldı. Boyu ortalamanın üstünde, kilosu ise ortalamanın altındaydı yine. 11.200 gr. Pek bir değişiklik olmamış yani. Artık takmamaya çalışıyorum, sağlığı yerinde olsun yeter ki demeye çalışıyorum.


Ağızdan damla verdi, sol bacağından da karma aşı oldu. Allah'a şükür pek ağlamadı. Ateş yapabilir, takip edin dedi, hemşire ablası. Önceki aşılarda olmamıştı, bu sefer de olmaz inşallah.
Eve bıraktım biraz önce ama bahçede oynamak istiyormuş, çığlıkları ve bakıcı ablasıyla bırakıp işe geldim..
: ((

3 yorum:

  1. Kıyamam yaa işte şu çalışmanın en çok bu yanından nefret ediyorum o hastayken veya aşı iğne olmuşken bırakıp eve işe geri dönmek neyse napalım onlar için herşey.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısın, aşı oldu, anne bacağımm diyor. : )) Yazık, günlerce anlatıp durur şimdi..

    YanıtlaSil
  3. aramızda kalsın ben bu yaşımda bile korkuyorum iğneden :)
    artık aşılar pek ateş yapmıyor genelde ithal aşı kullanılıyor, gerçekten bırakıp gitmek çok zor :(

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...