27 Nisan 2012 Cuma

Rüya

Sabaha karşı 5 civarıydı. Uyandı, nasıl da ağlıyor. Parkları anlattım, sevdiği oyunları anlattım, bahçedeki ördekleri anlattım, yok susmuyor, bizim yatağa, yanımıza aldım.
-Oğlum, ben rüya gördüm biliyor musun? Rüyamda seni gördüm. dedim.
ve mucize. Tekrar uyudu.

Evden çıkmak üzereyken yine ağladı. Babasına anlatmıştım, yukarıdaki diyalogu. Baktım aynı taktiği uyguluyor. : )) Kopyacı.
-Annen seni rüyasında görmüş oğlum, biliyor musun? ...
Sonuç, yine uyudu.

Canım oğlum, son günlerde 2 yaş sendromun tavan yapmış olsa da seni seviyoruz.

3 yorum:

  1. ayy nasıl birşey bu 2 yaş sendromu ? şimdiden korkmaya başladım!

    YanıtlaSil
  2. off sormayın aynı problem bizde de var. sendromluyuz bizde:) arada krizler yatakta ağlayarak uyanma... vs. sabah bizimki de aynı şekilde arabam diye ağlayarak uyandı:)) araban odanda yatağında uyuyor diye seslendim ve 1 saat daha geri uyudu:)

    YanıtlaSil
  3. Çoook tatlı, hayal ettim ve gülümsedim :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...