17 Şubat 2012 Cuma

Ör Sök Bere (Resimli Anlatım)




Örmesi annemden, sökmesi benden bir bere daha. Ör Sök Bere modelinden 2. beremiz. Evde kalan yünlerimi değerlendiriyorum, ama yeni yünlerde çok aklım kalıyor. Çok güzel yünler var bu sene. Yüncüye uğramamaya çalışıyorum. Kuzey'le hava şartları nedeniyle yürüreyerek çıkamıyoruz, arabayla gidince de işimiz nerdeyse oraya gidip dönüyoruz hemen. Fatura vs. için ayda bir gün çıkıyoruz Kuzey olmadan, onda da yüncünün yoluna girmeye ikna etmem gerekiyor Aliş'i, ekstra iş. : ))
İpin adını hatırlamıyorum ama Nako serisinden.
Modeli burda Nazan abla da görüp başladım.
Bu da ilk ördüğüm Ör Sök Bere'm. Sevgili Buse'ye hediye gitti. Güle güle kullansın.
6 numara şişle 40 ilmek başladım. Bu sefer ölçü bana göre ideal oldu. Bakalım kime nasip olacak?

8 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.ne zevkli bir model bende ikincisini örüyomru:)))

    YanıtlaSil
  2. haroşa olduğu için ben örerken değil de sökerken keyif aldım. Örmesini anneme yaptırdım. Yaparım derse yeğenim için başlayacağım tekrar.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok hoş olmuş rengi de çok güzel

    YanıtlaSil
  4. örmeyi yaptık fakat sökmesını nasıl yapabılırız?

    YanıtlaSil
  5. Son sırasını keserken baştan 8-10 ilmeği kapatıyorsunuz. Sıradaki ilmeği şişten çıkartıyorsunuz, bir sonrakini kesiyorsunuz. 1 boşa çıkart, bir kesmeye devam et şeklinde. Yalnız olabildiğince uzun yapın ilmekleri. Boşa çıkarttığınız ilmeği sıranın başına kadar sökün. tüm ilmekler için işlem tekrar edilir.

    YanıtlaSil
  6. kaç sıra öreceğiz ya bilen var mıı ?

    YanıtlaSil
  7. Sevgili İrem baş çevresi kadar örmen yeterli. Sıra olarak söylersem yanlış olur, ip ve şiş numaranı bilmem lazım. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. 7 numaralı şiş ve 100gram 120m iple kaç ilmek başlamalıyım

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...