22 Şubat 2012 Çarşamba

Kuzey'in Kitapları Kuzey Yayınları'ndan

Kuzey' e ilk olarak Kuzey yayınlarına ait "Şıpşıp İlk Kelimelerim" 1. ve 2. kitaplarını almıştım. Resimlerde gösterdiklerimi dili döndüğünce söylüyor bana, ya da şu nerde dediğimde "oydaaa" diye gösteriyor. 3. kitabını burda bulamadım. Yayınevinden sipariş verdim bende. Almışken 3 seriyi tekrar aldım. Geçen gün okurken  kitabının birisinin sayfalarını yırttı Kuzey, sonra da çok üzüldü. Yeniledim ben de. Okumak istediğinde dolabına gidiyor, "anne oku" diyor. O kadar çok mutlu oluyorum ki. Televizyonla hiç ilgisi yok. Onun yerine kitap okumak istemesi beni çok mutlu ediyor.

Oğluma her ay oyuncak alıyorum. Çok beğendiği bir şey olursa alıyorum mutlaka ama her gördüğünü istemesin, ev oyuncak yığınına dönmesin diye aydan aya almayı tercih ediyorum. Bu ay oyuncak yerine kitaplığındaki kitap sayısı artsın istedim. Oyuncak yok yani bu ay.. : )
.
Aynı yayınevinin Şıpşıp Eğleniyorum Öğreniyorum ve Şıp Şıp Boyamalı Hikayeler kitap serisini sipariş verdik.

Geçen ay boya kalem seti aldım. Defterlerine yazıyor, ilk yazdığı kelime (!) "anne" oldu. Ne yazdın oğlum diyorum. Anne diyor. Mutluluğumu anlatmaya gerek yok sanırım..
Çıkartmaları ise çok seviyor. Setimiz gelsin bakalım, eğlenceli saatler bizi bekliyor.

Kitapları almak isterseniz ben burdan sipariş verdim. Hem de çok uygun fiyata.
15 kitap ( ilk setten iki adet istedim, birisi arkadaşının olacak Kuzey'in), kargo ücretiyle birlikte 29.50 TL.

Güncelleme: 22 Şubat'ta, yani siparişten 1 gün sonra kitaplarımız elimize ulaştı.
Teşekkür ederiz, Kuzey yayınlarına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...