7 Şubat 2012 Salı

Allı Pullu Bere

Evde kayda değer pek yünüm kalmadı. Bir zamanlar yün dükkanı açacak kadar yünüm vardı. Şimdi onlardan kalan ipleri çift kat kullanıyorum. Lorenler var hiç kullanmadığım. Senesi geldi, bir şey yapmadım onlarla. Bir de beyaz bebe yünü buldum. İkisini birlikte ördüm.
Bereyi 6 numara şişle 74 ilmek başladım. 12 sıra 2 ters 2 düz şastik ördüm.
Daha sonra modeli kurdum. Baklava dilimi şeklinde. Bu modelden bolero yapmıştım. Daha sonra onu hiç kullanmayınca hırkaya çevirmeye karar verdim, ama halen yarım. 2008 den kalma, düşünün..
Güzel bir model oldu, keyifle ördüm. Artık bere dışında bir şeyler örmek istiyorum. Altın Örgü Forumunda birlikte örelim bölümümüzde yelek başlıyoruz. Ben de Kuzey için öreceğim.

3 yorum:

  1. O bölümü bir türlü bulamıyorum. Bende birlikte örmek istiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. http://belguzaranne.blogspot.com12 Şubat 2012 23:42

    bebeğinız gule gule kullansın beresını elıne sağlık

    YanıtlaSil
  3. http://belguzaranne.blogspot.com12 Şubat 2012 23:42

    bebeğinız gule gule kullansın beresını elıne sağlık

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...