6 Aralık 2011 Salı

Bu paket LÖSEV için olsun..


....... yolumuzu gözleyen çocuklarımız var LÖSEV de.
Bu yılbaşı sevdiklerimiz için hediye paketleri hazırlarken,
lösemili çocuklarımıza bir tebessüm daha hediye edelim mi ? Ne dersiniz ?
Onlar bir tek kalemle,bir kitapla,bir çift çorap ya da çamaşırla bile öyle mutlu oluyorlar ki.
Aslında hediyemizin sevgimiz,duamız,yumuşacık şevkatimiz olduğunu biliyorlar çünkü......

Adres bilgileri sitesinde var ama ben yine de yazıyorum.
Sizlerde ordaki çocuklarımıza birşeyler göndermek isterseniz,
adresleri:
Lösev
Reşit Galip Cad.İlk Adım Sokak No 14
06700 GOP/Ankara

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. canım ben de paylaştım inşallah herkes gereken duyarlılığı gösterir bende haftaya gönderecem inşallah

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...