21 Eylül 2011 Çarşamba

13.ay

Evet, oğlum taaamm 13 aylık oldu..
13 aylık Kuzey neler yapıyor, bol bol yürüyor. Doğum gününü 3 gün geçtikten sonra başladı tam anlamıyla yürümeye. evimiz bahçeli, sürekli dışarı çıkmak istiyor. Otların içinde, düşe kalka geziyor. Son günlerde favorisi koltuklara çıkmak. ayağının altına üstüne basabileceği oyuncaklarından itinayla seçiyor, basıp atıyor kendini koltuğa. Taşıyamaz dediğim ne varsa benim cep herkülüm, hayret dolu bakışlarım karşısında alıp götürüyor onu. 2-3 kilo civarındaki su şisesini yarı sürükler vaziyette bu duruma dahil.. : )) Kendine güven, büyümek sanırım bunun adı..
Özel birşey yapmadım ama halen TV izlemiyor. Onun yanındayken de açık ama ilgisini şu an için çekmiyor.
ve bu ayın başından itibaren anne sütü içemiyor. Onun yerine Pınar Çocuk Sütü alıyoruz.
Kelimeler de çoğalıyor gün geçtikçe.
Anne,
gel,
mah mah (her köpek gördüğünde),
çiçen (köpeğimizin adı çimen),
bulaya ( buraya)..
daha çok aklıma geldikçe yazarım..

Bakıcı ablasıyla beni evin önünde bekliyorlar her aksam. Demir kapıda beni görür görmez " Anne, bulaya gel".. Standart anneyi karşılama mesajı oğlumun.. Balım benim..

Babaya aşırı düşkün. O varsa hayat duruyor. Anne dahil herkes ilgi alanı dışında..

Ve oyunlar..
Saklambaç oynuyoruz biz.. Duvara elleri başını koyuyor, sayıyor güya.. Sonra anne-baba saklanıyor. Bulunca Ceeee sarılıyoruz önce, sonra koşa koşa o duvara gidiliyor.. Küçük mucizem benim..

Önümüzdeki hafta su çiçeği aşısı olacak.
Canım oğlum herşey seninle o kadar keyifli ki, iyi ki geldin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...