27 Eylül 2011 Salı

13,5 ay kontrolü

Kilo: 10.100 gr.
Boy: 77 cm.
Baş çevresi: 45,5 cm.
ASM 'de yapılan 1 yaş aşısı ile özelde yapılan su çiçeği aşısı ile arada en az 3 hafta olması gerekiyormuş. 1 yaş muayensini beklettim, tekrar tekrar gitmeyelim diye. Acil bir durum olmadı bu sürede Allah' a şükür.
Kilo alımı güzel, kullandığı kelimeler yaş itibariyle normal, hatta fazla bile dedi doktorumuz. Yanında diş fırçalayın, onun da fırçası olsun dedi. 6 tane dişi var, diğerleri toplu bir çıkış yapacak.. Macunsuz şimdilik. : )
Kitap okuyun birlikte dedi. Biz bu işleme yaklaşık 4 ay önce başladık. Kuzey elinde kitap vıdı vıdı diyerek okuyor kitaplarını. resimleri gösteriyor.
Yemeklerini beraber yiyin, sofra alışkanlığı kazansın dedi. Peşinde koşmayı bırakacakmışım. Olması gereken bu belki ama ben bir süre daha bir lokma fazla yesin diye koşmaya razıyım. Ara öğünler olmayacakmış.

Dün akşam kontrolden gelince beraber yemek yedik. Daha oyun oynamadan uykusu geldi. Uyuttum, gece uykusuna vardı. Çalışan anne olduğuma söylendim. Tekrar söylendim. Sonra oğlumu yatağından alıp, yanıma yatırdım, karnını doyurdum, beraber uyuduk..

Buraya kadar her şey güzeldi ama saat gecenin birinde uyanıp, gecenin 3 üne kadar oyun oynamak istemesi.. : )) kelimelerle tarif edilemez. Erken yattığı için uykusunu da almıştı.

Dip not: Baba grip olunca salona gönderdik. Onun yattığı tarafa yastık koymayı unutmuşum, Kuzey gece GÜÜMMM diye düştü yataktan. Neyseki daha önceki düşüşlerindeki gibi (!) bir şey olmadı. Ağladı ağladı, uyudu sonra.
Biz işe gelirken uykudaydı. Çok özlüyorum böyle olunca.. Ama yapacak pek fazla bir şey yok. Hafta sonunu iple çekiyorum. Daha çok göreyim, daha çok onunla vakit geçireyim diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...