24 Ağustos 2011 Çarşamba

Keçe'ye ilk adım

TiryakiHobi'nin yaptıklarını göre göre sardı beni bu keçe merakı. Kuzeyin doğum günü için düşünmüştüm ama ameliyatımız, ardından evde tadilat derken yetiştirmem imkansızdı zaten. Dün keçelerimin siparişini verdim. Pasaj'dan aldım. tomurcukcan'dı sanırım üyenin adı. Bakalım inşallah bayramdan önce ulaşır elime. Bayram tatilini değerlendirmiş olurum böylelikle.
İlk olarak ne yaparım, seçeyim bu güzel el emeklerinden.. Her birine aynı anda başlayıp yarımlarıma yarım katmayayım..
Kuzey için isim panosu düşünüyorum. Güzel oyuncak ve hayvan figürleri olan. Odasına asmak için. Kapı süsleri, anahtarlıklar, belki yeni geçti doğum günümüz ama 2 yaş için magnetler bile yaparım.. Daha bir yılcık var dimi.. : ))

1 yorum:

  1. Çocuğunuzun yaptıklarını adım adım not etmeniz çok güzel bişey benden cocugum olursa öyle yapacağım

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...