26 Ağustos 2011 Cuma

Gecenin biri..

İftar vakti uyanınca, tekrar uyutmak yerine, özledik oğlumuzu tüm gün işteyiz, oynayalım biraz, sonra uyur nasılsa dersek, gecenin birinde, bahçede bisiklet turları yapıyor olmamız normal karşılanmalı öyle değil mi? Çimenle (köpeğimiz) oynamak istedi. Babası gibi av merakı olacak sanırım. Çimene permada durmayı öğretiyorlar baba oğul. Çok eğlendi. Saat dolayısıyla ben çok gergin olsamda onu keyifle izledim.
Pis çocuk dedim gece bi ara. Sabah işe gelmeden uyanmış bana "sis" diyor. Unutmamış. : ))
top aldık, elinden alan ablasına, "menim" dedi. Hayretle izliyorum. Her geçen gün yeni kelimeler öğreniyor. Tırmanma merakı gün geçtikçe artıyor.
ve en güzeli benim bal oğlum, patates ayaklım : ) yürüyor. Farkına vardığında tutunacak yer varsa tutunuyor hemen, yoksada totosunun üstüne oturuveriyor.
Bayramdan sonra yeni bakıcımız başlayacak. Dilerim kolay alışırız birbirimize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...