16 Haziran 2010 Çarşamba

Oğluma örmek istediklerim

Örgüye başladığım günden bu yana o kadar çok bebek örgüleri yaptım ki, şimdi şöyle bir bloğumda yaptıklarıma bakınca onlardan oğlum için de örmek istediklerimi seçtim. ama sıcaklarla nasıl olacak bu iş hiç bilmiyorum. erken başlayan el ve ayak şişliklerim, gece gelen kramplarım.. ama olsun oğlum için tüm bunlara değer diyorum.
Bebek şekerlerimiz henüz bitmedi. 70 tane oldu sanırım. ama daha çok örmem lazım.
Balıklı battaniyemiz ise halaaa yarım. onunda iplerini almam lazım. ondan bekliyor.
çapraz bebek yeleğimiz bitmek üzere.

ve bu da bartında satışı olmayan ama nasıl alırım, almalıyım diye günlerdir sayıkladığım lcw hamile koleksiyonundan t-shirtüm. iş için şehir dışına çıkınca abim aldı. nasıl sevindim anlatamam..

1 yorum:

  1. canım ben bugün bir yazı yazdım bir site içeriğimizi kopyalıyor diye. sanırım seninde yazıların var bir bak istersen

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...