25 Aralık 2009 Cuma

Yeni Yıl Hediyelerim


Altın Örgü forumunda bayram, yeni yıl derken bir hediyeleşme etkinliğimiz daha gerçekleşti. Sevgili Hacer ablaya çıkmışım ve bu güzel hediyeleri göndermiş bana. İpler çok güzel. Gelecekteki meleğimiz için güzel bir takım yapmayı istiyorum. Teşekkür ederim ablacım bir kez daha.

Bu güzel ipleri de bu sabah işe gelmeden önce aldım. Altın Örgü forumundan sevgili arzu abla gönderdi. İpleri çok beğenmiştim, uygun fiyatı duyunca rica ettim, o da sağolsun alıp gönderdi bana. Teşekkür ederim ablacım.

2 yorum:

  1. Ne güzel şeydir hediye almak hele bir de bizim gibi örgü hastalarına gelen ipler.bunca yıllık örgücüyüm daha 50 gr yün hediye gelmedi.Hayırlı cumalar olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim dostluklarımız daim olur inş.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...