6 Kasım 2009 Cuma

Etol'de son durum


Dün akşam etole devam ettim. Kenarlarına 2 sıra örümcek gittikten sonra tığla minik ponponlar yapacağım. Yaka kısmına da gülümüzü dikince bitecek..
Etolün Yapılışı:
İp:Nako Lame (2 adet)
Şiş:6 numara
50 ilmek çift katlı yünle başladım. 1 sıra haroşa ördüm.
Her iki kenardan ikişer ilmek arttırarak 30 haroşa sırası örülecek.
2 ilmek örüp bir ilmeği boşa çıkartacağız. Sıra sonuna kadar 2 örüp bir ilmek boşa alınıyor.
2 haroşa sırası
4 sıra düz örgü
ve son olarak 4 haroşa sırası ile örügüyü tamalıyoruz..
Dikkat edilecek noktalar:
  • İpimiz çift katlı olacak.
  • Kenarları biraz daha boş bırakmak gerekiyor. Benimki sıkı oldu..

3 yorum:

  1. canım süper olmus ellerine saglık yeni şablonun süper ya bittim

    YanıtlaSil
  2. Şık olmuş ellerinize sağlık.

    Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  3. Çok şıl ellerinize sağlık.rengine bayıldım

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...